• 08338385712
  • همه‌روزه (به‌جز روزهای تعطیل) از 6:30 صبح الی 20:30 عصر

Warning: mysqli_query(): (HY000/1): Can't create/write to file '/tmp/#sql-temptable-7db1-544ad7-564d5.MAD' (Errcode: 28 "No space left on device") in /home4/boualilab/public_html/wp-includes/class-wpdb.php on line 2431

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Can't create/write to file '/tmp/#sql-temptable-7db1-544ad7-564d5.MAD' (Errcode: 28 "No space left on device")]
SELECT wp_posts.* FROM wp_posts LEFT JOIN wp_term_relationships ON (wp_posts.ID = wp_term_relationships.object_id) WHERE 1=1 AND ( wp_term_relationships.term_taxonomy_id IN (79) ) AND wp_posts.post_type = 'nav_menu_item' AND ((wp_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY wp_posts.ID ORDER BY wp_posts.menu_order ASC

انجام غیرحضوری آزمایش در کرمانشاه در دوران شیوع کرونا

درباره بوعلی

مجموعه آزمایشگاهی بوعلی، یکی از مراکز مجهز و باسابقه در ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی در سطح استان کرمانشاه و غرب کشور است.

انجام غیرحضوری آزمایش در کرمانشاه در دوران شیوع کرونا

یکی از اقدامات ضروری برای شناسایی درست و به‌موقع عوامل بیماری‌زا و علل ناراحتی‌های بدنی، انجام آزمایش‌های پزشکی است. انجام آزمایش‌های دوره‌ای چکاپ یکی از مؤثرترین روش‌های حفظ سلامتی است و سازمان‌های بهداشتی کشورها، انجام منظم تست‌های مختلفی را برای دوره‌های سنی مختلف و برای آقایان و خانم‌ها توصیه می‌کنند.

اما بسیاری از افراد به دلیل شرایط خاصی که دارند نمی‌توانند برای به آزمایشگاه مراجعه کنند:

  • افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده‌اند
  • بیماران خاص
  • معلولین
  • سالمندان
  • کودکان
  • خانم‌های باردار

علاوه بر این، محل زندگی برخی از افراد فاصله زیادی تا آزمایشگاه دارد. مشغله کاری، ترافیک و علل دیگر باعث می‌شود افراد شاغل نتوانند در آزمایشگاه حاضر شوند. همچنین برخی از افراد نباید از خانه خارج شوند زیرا در تماس با هوای آلوده، بیماری ‌آن‌ها تشدید می‌شود.

شیوع ویروس کرونا و قرنطینه ناشی از آن، یکی از علل اصلی انجام ندادن آزمایش‌های پزشکی است.

متأسفانه این عوامل موجب می‌شود برخی از افراد از انجام آزمایش منصرف شوند اما این کار قطعاً تهدیدی برای سلامتی ماست و گاه می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد.

چه باید کرد؟

بهترین توصیه برای این افراد، انجام نمونه گیری آزمایش‌ در خانه است. خوشبختانه این کار در حال حاضر به‌سادگی امکان‌پذیر است و با رعایت پروتکل‌های لازم توسط تیم نمونه‌گیری، با این روش خللی در نتیجه آزمایش به‌وجود نمی‌آید.

نمونه گیری در خانه در کرمانشاه

آزمایشگاه بوعلی در کرمانشاه، یکی از مراکز اصلی ارائه‌دهنده خدمات نمونه‌گیری در خانه است. برای این کار کافی است با پذیرش آزمایشگاه با شماره تلفن‌های 08338385712 و 08338385718 تماس بگیرید و یا فرم سفارش نمونه‌گیری در منزل را در سایت آزمایشگاه پر کنید تا پس از هماهنگی، تیم نمونه‌برداری بوعلی به محل اقامت یا کار شما اعزام شود.

سرویس نمونه گیری در منزل انواع مختلفی از آزمایش‌های عمومی و حتی تخصصی را در بر می‌گیرد. از جمله این آزمایش‌ها می‌توان آزمایش خون، آزمایش‌های هورمونی، نمونه‌گیری ادرار، آزمایش‌های تیروئید، تست بارداری، پاتوبیولوژی، هماتولوژی، تست اعتیاد، نمونه‌گیری بزاق، آزمایش‌های سیتولوژی و آزمایش‌های ژنتیک را نام برد.

پس از تکمیل آزمایش، به‌سادگی می‌توانید نتیجه آن را به‌صورت اینترنتی از بخش جوابدهی آنلاین سایت آزمایشگاه ملاحظه کنید. در صورت نیاز می‌توانید نسخه چاپی را نیز از پذیرش آزمایشگاه دریافت کنید.

آسودگی خاطر

انجام آزمایش در منزل، شما را از قرار گرفتن در معرض بسیاری از عوامل میکروسکوپی انتشار بیماری در محیط‌های پرازدحام حفظ می‌کند. کودکان، خانم‌های باردار و بیماران خاص، مستعد ابتلا به انواع مختلف عفونت‌ها هستند. انجام آزمایش برای این افراد در خانه، از آنها در برابر این خطرات محافظت می‌کند.

کارشناسان آزمایشگاهی بوعلی که برای انجام آزمایش به منزل شما مراجعه می‌کند دارای مهارت و تجربه کافی است. نمونه گرفتن پس از بررسی تمام شرایط شما انجام خواهد شد.

مجموعه آزمایشگاهی بوعلی، یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های غرب کشور، پیشرو در ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی در استان کرمانشاه
سی‌متری دوم ۲۲ بهمن، بلوار وحدت، ک ۱۱۸ غربی، ساختمان اردیبهشت
صفحه بوعلی در اینستاگرام
از طریق شماره تلفن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ