• 08338385712
  • همه‌روزه (به‌جز روزهای تعطیل) از 6:30 صبح الی 20:30 عصر

محدودیت‌ها و ملزومات سفر به تمامی کشورها در دوران کرونا

درباره بوعلی

مجموعه آزمایشگاهی بوعلی، یکی از مراکز مجهز و باسابقه در ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی در سطح استان کرمانشاه و غرب کشور است.

محدودیت‌ها و ملزومات سفر به تمامی کشورها در دوران کرونا

یکی از الزامات سفر به کشورهای خارجی در دوران شیوع ویروس کرونا، اطلاع قبلی از محدودیت‌های کشور مقصد است. این مقررات و محدودیت‌ها در هر کشور مرتباً بر اساس مؤلفه‌هایی مانند سیاست‌های کلان بهداشتی آن کشور، نرخ شیوع بیماری، بروز سویه‌های جدید ویروس و غیره تغییر می‌یابند. بر این اساس باید پیش از تصمیم به سفر به کشورهای دیگر، از قوانین سفر و اجازه ورود به آن کشور اطمینان کسب کنید.

نقشه جهانی محدودیت‌های سفر

نقشه زیر بر اساس داده‌های مستند جمع‌آوری شده توسط دانشگاه آکسفورد انگلستان از قوانین هر کشور تهیه شده و همه‌روزه به‌صورت خودکار بروزرسانی می‌شود.

این نقشه نمای کلی از وضعیت کشورها ارائه می‌دهد و ممکن است اطلاعات آن با ملزومات سفر برای مسافران ایرانی متفاوت باشد. برای اطلاع قطعی از وضعیت مسافرت به یک کشور، ضروری است از آژانس هوایی خود در این زمینه اطلاع حاصل کنید.

مسافرت به کشورهای مشخص‌شده با رنگ قرمز تیره، در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. با کمتر شدن رنگ هر کشور روی این نقشه، محدودیت‌های سفر برای آن کشور کمتر است.

تست PCR کرونا در آزمایشگاه بوعلی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود و نتیجه آن در کمتر از ۲۴ ساعت در اختیار شماست.

جواب آزمایش هم از طریق جوابدهی آنلاین و هم نسخه هولوگرام‌دار برای ارائه به تمامی ایرلاین‌ها برای سفرهای خارجی چاپ می‌شود.

مجموعه آزمایشگاهی بوعلی، یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های غرب کشور، پیشرو در ارائه انواع خدمات آزمایشگاهی در استان کرمانشاه
سی‌متری دوم ۲۲ بهمن، بلوار وحدت، ک ۱۱۸ غربی، ساختمان اردیبهشت
صفحه بوعلی در اینستاگرام
از طریق شماره تلفن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ